Devil's Peak
Deep in the Appalachian Mountains, Jacob (Hopper Penn) desperately tries to escape his meth-dealing kingpin father Charlie (Billy Bob Thornton) and long-suffering mother Virgie (Robin Wright) to run off with the girl of his dreams.