Homeward Bound II: Lost in San Francisco
When adventurous pets Chance, Shadow and Sassy are accidentally separated from their vacationing owners, they're left to fend for themselves on the mean streets of San Francisco. The furry friends will have to weather many hazards—both man and beast—in search for the "golden bridge" that will take them home.
Your favorite trio of talking animals is back in this action-packed adventure that'll have the whole family bursting with excitement and laughter. When Chance, Shadow and Sassy accidentally get separated from their vacationing owners, they navigate the mean streets of San Francisco, trying to find their home across the Golden Gate Bridge. But the road is blocked by a series of hazards from both man and beast. It's another incredible journey for three very brave, very lovable pets. Contains tobacco depictions.