No Taste Like Home with Antoni Porowski
A family dish passed down through the generations can tell us something about who we are. Antoni Porowski curates bespoke journeys for celebrities as they travel the globe to explore their ancestral culinary heritage. Through sweltering jungles, ancient villages and bustling cities, they discover mouthwatering dishes, epic scenery and hidden family stories.