Normal People
From school to college, Normal People follows Connell and Marianne as they weave in and out of each other’s lives in a show that explores how complicated young love can be.
In a school in a small-town west of Ireland, Connell (Paul Mescal) is a well-liked, good looking and athletic football player. Marianne (Daisy Edgar-Jones) is a proud, intimidating and unpopular loner who actively avoids her classmates and challenges teachers’ authority. Sparks fly between the two when Connell comes to pick up his mother Lorraine (Sarah Greene) from her job at Marianne’s house and a strange and indelible connection grows between the two teenagers – one they are determined to conceal from their peers. A compulsive modern love story, Normal People sees the pair weave in and out of each other’s lives and explores just how complicated intimacy and young love can be.