The Musketeers
Packed with exciting heroes, adventure and romance, The Musketeers is a contemporary take on the classic characters created by Alexandre Dumas in his much-loved novel. Set on the streets of 17th-century Paris, the series follows honorable Musketeers Athos, Aramis and Porthos as they fight for justice in a dangerous world.