Life After People
What would happen if every human being on earth disappeared? This isn't the story of how we might vanish? It is the story of what happens to the world we leave behind. This series explores a world wiped clean of humanity, in even more vivid detail. Just like the special, each episode will use cinematic CGI to reveal - in scientific detail - the fate of every aspect of the man-made world.