The Food That Built America
Before these food giants became household names, they came from brilliant – sometimes ruthless – visionaries who revolutionized food and changed the culinary landscape of America forever. Through dramatic recreations and expert commentary, this season delves into the unbelievable stories of grit, creativity, and determination by these culinary entrepreneurs.