Tell Me Lies
"Tell Me Lies" follows a tumultuous but intoxicating relationship as it unfolds over the course of 8 years. When Lucy Albright and Stephen DeMarco meet at college, they are at that formative age when seemingly mundane choices lead the way to irrevocable consequences. They quickly fall into an addictive entanglement that will permanently alter not only their lives, but the lives of everyone around them.