For Life
Inspired by the life of Isaac Wright Jr., “For Life” is a fictional serialized legal and family drama about a prisoner who becomes a lawyer, litigating cases for other inmates while fighting to overturn his own life sentence for a crime he didn't commit. His quest for freedom is driven by his desperate desire to get back to the family he loves and reclaim the life that was stolen from him.