Wedding Season
Hopeless romantic Stefan meets the charismatic Katie, and despite her engagement to the son of a wealthy property magnate, a whirlwind affair begins over a summer of weddings. Before long, they're on the run from the law, with Katie the prime suspect in a shocking crime. Can they fend off police, organised criminals and their complicated feelings for one another as they try to clear their names?