Brave Little Tailor
Inspired by the Grimm’s fairy tale, this classic 1938 Mickey cartoon finds our hero (voiced by Walt Disney) battling a hilariously huge “problem.”
The setting is in Medieval Times. Mickey Mouse, a tailor, is appointed by the king to kill the giant. He finally accomplishes this feat after much trouble by sewing up the giant. He wins the hand of Princess Minnie Mouse. Contains tobacco depictions.