Grails: When Sneakers Change the Game
“Grails” follows the story of Eastside Golf and its quest to enter the world of sports fashion and sneaker culture. From humble beginnings to a deal with the top brand in the world, the founders of Eastside Golf look to create the ultimate and most sought-after shoes in the world — known in sneaker culture as “Grails.”