All's Fair
A team of female divorce attorneys leave a male-dominated firm to open their own powerhouse practice. Fierce, brilliant, and emotionally complicated, they navigate high-stakes breakups, scandalous secrets, and shifting allegiances—both in the courtroom and within their own ranks. In a world where money talks and love is a battleground, these women don’t just play the game—they change it.