Faraway Downs
The story centers on an English aristocrat, Lady Sarah Ashley (Nicole Kidman) who travels halfway across the world to confront her wayward husband and sell an unusual asset: a million-acre cattle ranch in the Australian Outback called "Faraway Downs."