Women of the Movement
Mamie Till Mobley, who devoted her life to seeking justice for her son Emmett Till following his brutal murder in the Jim Crow South. Inspired by the book “Emmett Till: The Murder That Shocked the World and Propelled the Civil Rights Movement”