Disney As Told By Emoji
You know the songs. You love the characters. Now your favorite Disney, Marvel, and Star Wars stories are getting a modern twist! Watch what happens when emoji-fied versions of your favorite characters get byte-sized retellings in Disney As Told By Emoji.
You know the songs. You love the characters. Now all of your favorite Disney, Marvel, and Star Wars stories are getting a modern, byte-sized retelling with Disney Emoji Videos. Sing along with Anna and Elsa. Dance with Aladdin and Princess Jasmine. Ride the waves with Nemo and Dory. These short, animated adaptations include familiar songs and scenes from classic movies like Cinderella and The Little Mermaid and newer, live-action films like Star Wars: The Force Awakens and Guardians of the Galaxy Vol. 2, all told through stylized emoticons.