The Mindy Project
A single-camera comedy, starring Mindy Kaling, that follows a skilled OB/GYN navigating the tricky waters of both her personal and professional life, as she pursues her dreams of becoming the perfect woman, finding the perfect man and getting her perfect romantic comedy ending.