Uncharted
Two treasure hunters seek to recover a fortune amassed by Ferdinand Magellan and lost 500 years ago. But what starts as a heist job becomes a globe-trotting, white-knuckle race to reach the prize. Tom Holland, Mark Wahlberg, and Antonio Banderas star.