Splitsville
Good-natured Carey (Kyle Marvin) runs to friends Julie (Dakota Johnson) and Paul (Michael Covino) after his wife Ashley (Adria Arjona) asks for a divorce. He’s shocked to learn the secret to their happiness is an open marriage.