Tattoo Fixers Extreme UK
Fixing the sins of the skin, four talented tattoo artists transform extreme-inking disasters into walking works of art as clients with regrettable tattoos visit their pop-up parlor for a badly needed body art consultation. Do you have a rude tattoo? A holiday mistake? Or the dreaded name of an ex-partner? Then you've come to the right place...