Suspicious Minds
Amber, a brilliant thief, arrives on Isla Esperanza with the aim of stealing the valuable Tiara of Santa Águeda, but her plan is complicated by the unexpected reappearance of Rui, her former partner who did not hesitate to betray her in the past. Now, the hardest thing will be to trust each other and accept that love may be the biggest treasure of their lives.
Amber is one of the best thieves in the world. After a heist that doesn't turn out as expected, her new target is Isla Esperanza. There she is on a mission to steal the Tiara of Santa Águeda, a cursed and very valuable jewel, which Lucia Villegas will wear on her wedding day. Everything is calculated to the millimetre; Amber has been infiltrating the family for almost a year so as not to arouse suspicion. Until Rui, a brilliant thief with whom she had a love affair in the past, reappears on the island, forcing her to improvise. Together they will be forced to recruit a band of inexperienced thieves to orchestrate a new plan. In this game of deception, flight and betrayal, the greatest challenge will not be to steal the tiara, but to dare to trust each other.