Angels in the Outfield
When 11-year-old Roger prays for help to resurrect a last-place baseball team, a band of fun-loving angels answers the call. As the bumbling team of misfits begins an incredible winning streak, can this miracle also reunite Roger with his father?
A young boy praying for a father. A struggling baseball team praying for a pennant. Can their prayers be answered together? George Knox is the frustrated coach of the California Angels, a ragtag team of major-league misfits down on their luck. Their biggest fan, 11-year-old Roger, believes he can be with his father only when the Angels win the pennant. After Roger gives Knox some winning tips---courtesy of a real angel named Al---and the team climbs back into the pennant race, will both prayers come true?