Love Thy Nader
This bold docuseries follows the unapologetic - and often hilarious - lives of the Nader sisters: Brooks, Mary Holland, Grace Ann and Sarah Jane. Raised in the Louisiana bayou, they've traded small-town roots for high fashion, high drama, and the hustle of New York City.
This bold docuseries follows the unapologetic - and often hilarious - lives of the Nader sisters: Brooks, Mary Holland, Grace Ann and Sarah Jane. Raised in the Louisiana bayou, they've traded small-town roots for high fashion, high drama, and the hustle of New York City. With Brooks fresh off a Sports Illustrated cover, a headline-making divorce, and a steamy new romance, the spotlight has cracked open doors and opportunities the sisters were told would never be theirs. Now navigating exclusive circles, career-defining moments, and ever-evolving love lives, these twenty-somethings are swinging big—and learning fast. In a city where you burn bright or go up in flames, the one thing they can count on is each other.