Playdate with Winnie the Pooh
Winnie the Pooh and his friends enjoy all kinds of Playdates at their Treehouse in the Hundred Acre Wood. From flying a kite with Piglet to playing games like “Hide-and-Go-Seek” with Kanga, there’s always something fun for Pooh to do with his pals. Tigger gets his bounces out and learns how to play the harmonica; Eeyore discovers he can make more colors by combining paints; and Rabbit helps Piglet see how exciting it is to try an avocado.