Inheritance
When Maya (Phoebe Dynevor) learns her father Sam (Rhys Ifans) was once a spy, she suddenly finds herself at the center of an international conspiracy. As she seeks answers, Maya herself becomes a target and must quickly learn the skills of her father in this nervy, fast-moving thriller. Directed by Neil Burger (Divergent).