The Killing Kind
THE KILLING KIND centers on a barrister, named Ingrid Lewis, who defends John Webster against stalking charges, only for Webster to turn on her. When a colleague is run down on a busy London road, Lewis is sure she was the intended victim, and Webster claims he is the only one who can protect her from the killer.