Playing for the Mob
What happens when you combine "Goodfellas" with college basketball? You get "Playing For The Mob," the story of how mobster Henry Hill -- played by Ray Liotta in the 1990 Martin Scorsese classic -- helped orchestrate the fixing of Boston College basketball games in the 1978-79 season. The details of that point-shaving scandal are revealed for the first time on film through the testimony of the players, the federal investigators and the actual fixers, including Hill, who died shortly after he was interviewed. "Playing For The Mob" may be set in the seemingly golden world of college basketball, but like "Goodfellas," this is a tale of greed, betrayal and reckoning. Ultimately, they both share the same message: With that much money at stake, you can't trust anybody.