Baylen Out Loud
Follow the journey of Baylen Dupree, a young woman living with Tourette Syndrome. Despite her daily challenges, Baylen, her family, and long-term boyfriend aren't afraid to laugh and embrace the chaos that makes their everyday lives unique.