Kids Behind Bars: Life or Parole
"Kids Behind Bars: Life or Parole" tells the individual stories of eight previously convicted child offenders sentenced to mandatory life terms, without parole, who are now seeking resentencing on the heels of a recent United States Supreme Court ruling.