Reba
Country superstar Reba McEntire makes her foray into television on Reba, an edgy comedy taking aim at the all-American family with a spirited look at suburban dysfunction. The family members certainly aren't candidates for a Rockwell portrait, but they muddle through their lives the only way they know how -- with honesty and bare-knuckled poise.
Country superstar Reba McEntire made her first foray into series television on Reba, an edgy comedy that takes aim at the all-American family with a spirited look at suburban dysfunction. The family members of Reba certainly aren't candidates for a Rockwell portrait, but they muddle through their domestic lives the only way they know how -- with brutal honesty and bare-knuckled poise. Reba will make you laugh as it wins your heart.