Morphle
My Magic Pet Morphle' is an animated hit TV show for toddlers and older kids. Morphle can morph into anything his human companion Mila wants. From dinosaurs to cars, construction vehicles like diggers, dump trucks and cranes to pets like cats dogs and lions!