Upstairs Downstairs
Revival of the iconic '70s series set in a London townhouse in the late 1930s. When Rose returns to Eaton Place as housekeeper she soon finds that in both 'upstairs' and 'downstairs' worlds lie a labyrinth of secrets, lies and scandal.