The Killer Inside: The Ruth Finley Story
Ruth and her husband, Ed's, tranquil life in Wichita, Kansas is suddenly turned upside down when Ed suffers a heart attack. As Ed fights for his life in the hospital, Ruth's starts to receive mysterious threats, leaving her in a state of panic.