Justified
At the explosive center of the action, Western-style, gun-slinging U.S. Marshal Raylan Givens confronts murder, drugs, bank heists, mobsters, crime families, corrupt politicians. His ultimate adversary is the cunning, complex outlaw Boyd Crowder, but the real wild card is Ava Crowder, the mysterious woman torn between the two men and both sides of the law.