Love+War
Pulitzer Prize-winning photographer Lynsey Addario risks her life in the male-dominated world of conflict photography, capturing the realities of war. But each assignment means stepping into danger and leaving behind her husband and two young sons. Behind the camera, Addario is torn between her commitment to the essential work of journalism and the powerful, competing demands of motherhood.