The Wolverine
The Wolverine returns and faces his ultimate nemesis in an action packed life-or-death battle that takes him to modern day Japan. Vulnerable for the first time and pushed to his physical and emotional limits, Logan confronts not only lethal samurai steel but also his inner struggle against his own immortality; an epic fight that will leave him forever changed.