Orangutan
High in the treetops of Southeast Asia lives a magnificent and mysterious community filled with playful personalities. Narrated by Josh Gad, Disneynature’s “Orangutan” takes viewers into the world’s most majestic rainforest canopy to meet Indah, an inquisitive adolescent orangutan learning how to navigate life as she prepares to leave her family and venture out on her own for the first time.