The Secret of Skinwalker Ranch
While most look to the stars for extraterrestrial life, one group of researchers is doing the opposite: they're looking underground. For more than 200 years, Utah's Skinwalker Ranch has been the site of hundreds of paranormal and UFO activities. Despite decades of study-- some secretly funded by the U.S. government-- no one has dared to go below ground.