Around the World in 80 Days
After being forced into a bet by the Royal Academy's Minister of Science, Phileas Fogg, Lau Xing and Monique La Roche dare to do what no one has done before—beat the clock in a race around the world. Traveling the globe by land, sea, air, and even in-line skates, Fogg must complete his trip around the world in 80 days, or he will never be allowed to invent again.
When passionate but clumsy inventor Phileas Fogg is forced into a bet by the Royal Academy's Minister of Science, he must complete a trip around the world in 80 days, or he'll have to destroy his lab and never be allowed to invent again. Accompanying Fogg across the globe are Lau Xing, a mysterious man who joins Fogg to evade the police, and Monique La Roche, a beautiful artist. The trio dare to do what no one has done before—beat the clock in a race around the world, traveling by land, sea, air and even in-line skates.