A Sorority Mom's Guide to Rush!
A Sorority Mom's Guide to Rush! pulls back the curtain on one of the most competitive and increasingly viral events in the life of a college-bound girl: Sorority Rush. But behind almost every perfectly curated outfit and resume is a mom who has her own reasons for wanting her daughter to receive a bid.