Cult Massacre: One Day in Jonestown
The story of an idealistic religious organization led by the infamous Jim Jones, who set out to establish a utopian community in Guyana. What began as a peaceful movement seeking social justice ultimately spiraled into a mass casualty event that left 918 dead. Told by survivors and eyewitnesses, the series gives an immersive look into the final harrowing hours leading up to one of America’s darkest chapters.