La Máquina
After a devastating loss, Esteban “La Máquina” Osuna is at a low point in his boxing career. Lucky for him, his manager and best friend Andy Lujan is determined to get him back on top. But when a nefarious organization rears its head, the stakes of this rematch become life or death. Esteban must juggle his own personal demons and protect his family.