Locked
From producer Sam Raimi, this horror-thriller follows a petty thief (Bill Skarsgård) who breaks into the wrong car and becomes prey to its vengeful owner (Anthony Hopkins). Eddie faces a deadly game of survival, where escape is an illusion, and justice shifts into high gear.