Malawi Wildlife Rescue
Journey to Lilongwe for another look behind the scenes of Malawi’s only wildlife rescue center. Follow vet Dr. Amanda Salb and her dedicated team as they rehabilitate and release injured and abandoned animals, big and small, back to the wild.