Merry Liddle Christmas Baby
This holiday, the Liddles have much to be merry about! Jacquie Liddle and her husband Tyler are preparing for the arrival of their first baby. Meanwhile, Jacquie's sister Treena and her husband Julian are thinking about adopting a baby themselves, and spirited, fashionista sister Kiera's relationship with Chris is heating up. With their family expanding in ways they could never have expected, the Liddles are headed for a crazy Christmas filled with merry mayhem and lots of love and laughter.