The Perks of Being a Wallflower
Freshman Charlie is a perpetual wallflower until he falls under the spell of the beautiful, free-spirited Sam and her fearless stepbrother, Patrick. Together, the trio navigates love, loss, fear, hope -- and the quest for the perfect song -- in this unforgettable adaptation of Stephen Chbosky's beloved novel.