Friends Like These: The Murder of Skylar Neese
When 16-year-old Skylar Neese vanishes from her West Virginia home, her family and community are thrown into turmoil. As the search for answers intensifies, attention turns toward Skylar’s closest friends – uncovering a tangled web of secrets, betrayal, and identity.
When 16-year-old Skylar Neese vanishes from her West Virginia home, her family and community are thrown into turmoil. As the search for answers intensifies, attention turns toward Skylar’s closest friends – uncovering a tangled web of secrets, betrayal, and identity. Told through social media posts, intimate interviews, and Skylar’s own words, Friends Like These: The Murder of Skylar Neese is a gripping true-crime docuseries that immerses viewers in the emotional intensity of adolescence. From the thrill of rebellion to the fragility of friendship, this three-part series captures the pressures of growing up in the digital age – and the devastating consequences when love turns to hate.