The Fresh Prince of Bel-Air
Will Smith more or less plays himself in this good-natured NBC sitcom. As the show's popular theme song explains, fictional Will's mom sends him away from his rough Philadelphia neighborhood to live with wealthy Uncle Phil and Aunt Vivian in Bel-Air. Will often has fun at the expense of stuck-up cousins Carlton and Hilary.