On the Edge: World Cup Ski Racing
On the Edge World Cup Ski Racing delivers an unfiltered look at life inside professional alpine racing, following elite athletes like Mikaela Shiffrin (USA), Marco Odermatt (SUI), and Lindsey Vonn (USA) through the relentless rhythm of a global season.
On the Edge World Cup Ski Racing offers an unfiltered, behind-the-scenes look at professional alpine ski racing. Following elite athletes like Mikaela Shiffrin (USA), Marco Odermatt (SUI), Lindsey Vonn (USA), and Lucas Pinheiro Braathen (BRA) on and off the snow, the series explores both their personal journeys and the culture of the sport as they endure the grind of a global season, training, travel, injury, and pressure, all in pursuit of the ultimate goal: the 2026 Milano Cortina Olympic Games.