Inside Airport Lost & Found
Take an inside look at the efforts of airport investigators, reuniting travelers with surprising and odd assortments of misplaced and forgotten items.
In airport lost-and-founds across the country, an intrepid team of investigators work tirelessly to reunite travelers with an odd assortment of misplaced and forgotten items they’ve accidentally left behind, including eyeballs, Rolex watches, sacred religious robes, priceless cultural artifacts, and taxidermied animals.